Liczba produktów: 31
Sortowanie:
9.6/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zakres ogniskowych i stała jasność f/2 sprawiają, że ten obiektyw należacy do linii premium L jest doskonałym narzędziem dla każdego fotoreportera, fotografa ślubnego itp. Świetnie sprawdzi się także podczas filmowania. Wykorzystuje znakomity silnik AF USM, a także 9-listkową przysłonę i uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych.
20 x 0% CaptureOne 40% taniej
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Smukła, płaska konstrukcja typu pan cake i niska waga sprawiają, że to doskonały obiektyw dla podróżników, vlogerów czy po prostu na co dzień. Oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/2.8. Posiada cichy, precyzyjny i szybki silnik AF STM. Elementy PMo zapewniają świetną jakość obrazu w każdych warunkach oświetleniowych.
20 x 0% Wrześniowa promocja Filtr Calumet za 1 zł
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw do matryc APS-C, który sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje jasność 1/4 i 7-listkową przysłonę, co zapewnia miękki, nastrojowy efekt bokeh. 2 silniki liniowe AF zapewniają precyzyjne i błyskawiczne ustawianie ostrości. Zredukowany efekt oddychania gwarantuje płynne ujęcia.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Zaawansowany obiektyw, który powstał przy współpracy z firmą Zeiss, i oferuje bezkompromisową jakość obrazu. Zapewnia 11-listkową, kołową przysłonę, powłokę Zeiss T*, uszczelnioną konstrukcję i silnik SSM. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania.
9.5/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Klasyczna ogniskowa zamknięta w małej obudowie. Model ten oferuje jasność f/1.8 i z aparatami z matrycami APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający standardowej ogniskowej dla formatu małoobrazkowego. Szybki, cichy i precyzyjny silnik AF umożliwia wykorzystanie go także w czasie filmowania. Uszczelniona obudowa pozwala na użytkowanie tego obiektywu także w wymagającym środowisku.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Sony FE 16-35 mm f/4 G to szerokokątny obiektyw zoom do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Wyposażony w dwie soczewki AA: jedna ED i jedna Super ED. Posiada cichy, szybki, nie wywołujący wibracji system AF z dwoma silnikami liniowymi XD (extreme dynamic). Cechuje go niewielka waga, zaledwie 353 g oraz odporna na pył i wilgoć konstrukcja.
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw z linii premium G zapewniający uniwersalny zakres ogniskowych 20-70 mm i stałą jasność f/4. Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. System wewnętrznego ogniskowania umożliwił zdecydowane ograniczenie efektu oddychania. 2 silniki liniowe XD gwarantują błyskawiczne, ciche i precyzyjne ustawianie ostrości.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i jasności f/1.2, który należy do linii premium G-Master. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, 3 soczewki XA i powłoki Sony Nano AR II. 11-listkowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Nikon Z (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw do matryc APS-C, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.8 i 7-listkowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh i możliwość swobodnej pracy w każdych warunkach oświetleniowych. Zminimalizowany efekt oddychania gwarantuje płynne ujęcia.
9.5/10 (6 opinii) Czytaj opinie
FE 35 mm f/1.4 Distagon T*ZA to doskonały optycznie, stałoogniskowy obiektyw o wyjątkowej jasności dedykowany do bezlusterkowych aparatów Sony z matryca pełnoklatkową. Popularny kąt widzenia idealnie sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ślubnej, ulicznej czy portretach całej sylwetki. Duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w bardzo słabym oświetleniu a także na atrakcyjne rozmycie tła.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Zaawansowany obiektyw makro dający maksymalne powiększenie 1:1. Wykorzystuje 7-listkową, kołową przysłonę i oferuje minimalny dystans ostrzenia 16 cm. Posiada soczewki ED, zapewniające świetną jakość obrazu w całym obszarze kadru.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw filmowy zapewniający szeroki kąt widzenia i jasność T2.9. Oferuje 7-listkową przysłonę, minimalny dystans ostrzenia 18 cm, standaryzowane pierścienie ostrości i przysłony 0,8 MOD, co zdecydowanie ułatwia filmowanie. Został wykonany z solidnego stopu aluminium. Dostarczany w zestawie z wytrzymałą walizką i pierścieniem 114 mm umożliwiającym stosowanie matte box (matte box sprzedawany jest oddzielnie).
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 110°, który może współpracować z aparatami z matrycą pełnoklatkową i APS-C. Zapewnia przysłonę f/2.0, minimalny dystans ostrzenia 15 cm i prawie zerową dystorsję. Jego budowa obejmuje 3 soczewki ED i 2 soczewki asferyczne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje niebieską flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.